smf

Home page smf

спадаючий порядок сортування
"Зелений світ" - шанс для нашого спільного майбутнього
1. ЗВ’ЯЗОК ЕКОЛОГІЧНИХ ПРАВ ГРОМАДЯН З ЕКОПОЛІТИКОЮ ДЕРЖАВИ
10. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗМІН У ДЕРЖАВНІЙ ЕКОПОЛІТИЦІ
2. ПРИЧИНИ ПЛУТАНИНИ ДОВКОЛА СЛОВА “ПОЛІТИКА”
3. СОЦІОКУЛЬТУРНА МОДЕЛЬ
4. ПОЯСНЮВАЛЬНА СИЛА МОДЕЛІ
5. СИСТЕМА З ЧОТИРЬОХ ТИПІВ ІНСТРУМЕНТІВ ПОЛІТИКИ
6. ПЕРША (ІНФОРМАЦІЙНА) КОМПОНЕНТА ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
6.1. ІНФОРМАЦІЯ – ОСНОВА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
6.2 НЕДОТРИМАННЯ ОРГУСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ ТА ІНШИХ НОРМАТИВНИХ АКТІВ
6.3. СВІТОГЛЯДНА РІЗНИЦЯ У СТАВЛЕННІ ДО ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯН
6.4. ВИСНОВКИ ЩОДО ПЕРШОЇ СКЛАДОВОЇ ЕКОПОЛІТИКИ
7. ДРУГА (ВАРТІСНО-НОРМАТИВНА) КОМПОНЕНТА ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
7.1. НОРМОТВОРЧА ДІАРЕЯ (укр. – ПРОНОС)
7.10 ПАТОЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ ПОЛІТЕЛІТИ ГАРАНТУЄ ПАТОЛОГІЇ РОЗВИТКУ
7.11 ВИСНОВКИ ЩОДО ДРУГОЇ СКЛАДОВОЇ ЕКОПОЛІТИКИ
7.2. ПОСТАНОВА КАБМІНУ ОБМЕЖУЄ ЗАКОН “ПРО ЕКОЛОГІЧНУ ЕКСПЕРТИЗУ”
7.3 ХИТРІ ПОСТАНОВИ ПРО ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ
7.4. ЯКІСТЬ “ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ”
7.5. УКРАЇНСЬКЕ ЗАКОНОДАВСТВО ОЧИМА ЄВРОПЕЙЦІВ
7.6. ПРО ПОКРАЩАННЯ ЯКОСТІ НОРМОТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ
7.7 ПАРАДИГМА “ПЕРЕХІДНОГО СУСПІЛЬСТВА”
7.8. НЕХТУВАННЯ СУСПІЛЬНИМИ ЕКОІНТЕРЕСАМИ ПРИ ПРИВАТИЗАЦІЇ "КРИВОРІЖСТАЛІ"
7.9. “ЕНЕРГОАТОМНЕ” РОЗУМІННЯ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ
8. ТРЕТЯ КОМПОНЕНТА ЕКОПОЛІТИКИ: СТРУКТУРИ КОМУНІКАЦІЙ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
8.1. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ МЕРЕЖЕВИЙ ПРОЦЕС
8.10. ВИСНОВКИ ЩОДО ТРЕТЬОЇ СКЛАДОВОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
8.2. ДЕГРАДАЦІЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
8.3. БЕЗЛАД ІНСТИТУЦІЙНОГО “ВПОРЯДКУВАННЯ”
8.4. ВІДСУТНІСТЬ НАВИЧОК, ПІДРОЗДІЛІВ ТА ПОСАДОВЦІВ ДЛЯ ПРОЕКТНОГО УПРАВЛІННЯ
8.5. БАГАТОСТРАЖДАЛЬНЕ МІНПРИРОДИ
8.6. МІСЦЕВЕ САМОПРАВСТВО ПО-ЗА ДЕРЖАВНОЮ ПОЛІТИКОЮ
8.7. ПОРІВНЯННЯ З ДОСВІДОМ ІНСТИТУЦІЙНО-СТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ІНШИХ КРАЇН
8.8. ДЕ МАЮТЬ БУТИ УСТАНОВИ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ?
8.9 МАРГІНАЛЬНІСТЬ “ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА” В УКРАЇНІ
9. ЧЕТВЕРТА (РЕСУРСНА) СКЛАДОВА ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
9.1. МАКСИМУМ НЕПРОЗОРОСТІ ТА ЗАКРИТОСТІ – У ФІНАНСУВАННІ
9.2. НЕДОСКОНАЛІСТЬ ЗАКОНОДАВСТВА ТА ЙОГО НЕДОТРИМАННЯ
9.3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЕКСПЕРТІВ ЄЕК ООН ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ТА РЕАКЦІЯ НА НИХ МІНПРИРОДИ
9.4. ПОГАНО НАЛАГОДЖЕНІ КОМУНІКАЦІЇ (ЗВ’ЯЗКИ МІЖ БЮДЖЕТНИМИ ПРОЦЕСАМИ МІНПРИРОДИ ТА ІНШИХ СУБ’ЄКТІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ)
9.5. ФІНАНСУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ПРИРОДООХОРОННОЇ СПІВПРАЦІ
9.6. БРАКУЄ КОШТІВ ЧИ ПРОЗОРОСТІ, ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ?
9.7. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНО-ФІНАНСОВИХ МЕХАНІЗМІВ ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
БЕЛАРУСКІ "ДЗЕНЬ ВОЛІ" НА ХРАШЧАТЫКУ
За 10 лет в Украине можно уменьшить потребление газа на 80%
Лист зелених котів деяким учасникам
НАЙПОШИРЕНІШИЙ ЗЛОЧИН УКРАЇНСЬКОЇ БЮРОКРАТІЇ ПРОЦВИТАЄ У МІНЮСТІ
НЕХТУВАННЯ СЕРГІЯ ГОЛОВАТОГО ОСОБИСТИМ ПРИЙОМОМ ГРОМАДЯН ДОПОМОГАТИМЕ ПІДЛЕГЛИМ ЗНОВУ ЙОГО ОБДУРИТИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
По-за цим конкурсом: ЗОВСІМ ІНШИЙ КОНКУРС
ПРЕЗИДЕНТСЬКОМУ СЕКРЕТАРІАТОВІ НАЧХАТИ НА ЗВЕРНЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО РУХУ ДО ПРЕЗИДЕНТА В.ЮЩЕНКА
РЕЦЕПТУРА ВІДПИСОК: ВИ НАМ ПРО ІВАНА, А МИ ВАМ - ПРО БОЛВАНА!
Системний аналіз державної екологічної політики
СУСПІЛЬСТВО ПОТРЕБУЄ ЕФЕКТИВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
УКРАЇНА МАЄ ЙТИ ДО КРАЩОЇ ДОЛІ!
ЯК У СЕКРЕТАРІАТІ ПРЕЗИДЕНТА "ПРАЦЮВАЛИ" З ЛИСТОМ ЕКОЛОГІЧНОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ