smf

Home page smf

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
9.7. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНО-ФІНАНСОВИХ МЕХАНІЗМІВ ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
10. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗМІН У ДЕРЖАВНІЙ ЕКОПОЛІТИЦІ
8.8. ДЕ МАЮТЬ БУТИ УСТАНОВИ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ?
8.9 МАРГІНАЛЬНІСТЬ “ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА” В УКРАЇНІ
9. ЧЕТВЕРТА (РЕСУРСНА) СКЛАДОВА ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
9.1. МАКСИМУМ НЕПРОЗОРОСТІ ТА ЗАКРИТОСТІ – У ФІНАНСУВАННІ
9.2. НЕДОСКОНАЛІСТЬ ЗАКОНОДАВСТВА ТА ЙОГО НЕДОТРИМАННЯ
9.3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЕКСПЕРТІВ ЄЕК ООН ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ТА РЕАКЦІЯ НА НИХ МІНПРИРОДИ
9.4. ПОГАНО НАЛАГОДЖЕНІ КОМУНІКАЦІЇ (ЗВ’ЯЗКИ МІЖ БЮДЖЕТНИМИ ПРОЦЕСАМИ МІНПРИРОДИ ТА ІНШИХ СУБ’ЄКТІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ)
9.5. ФІНАНСУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ПРИРОДООХОРОННОЇ СПІВПРАЦІ
9.6. БРАКУЄ КОШТІВ ЧИ ПРОЗОРОСТІ, ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ?
8.10. ВИСНОВКИ ЩОДО ТРЕТЬОЇ СКЛАДОВОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
8. ТРЕТЯ КОМПОНЕНТА ЕКОПОЛІТИКИ: СТРУКТУРИ КОМУНІКАЦІЙ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
6.4. ВИСНОВКИ ЩОДО ПЕРШОЇ СКЛАДОВОЇ ЕКОПОЛІТИКИ
7.11 ВИСНОВКИ ЩОДО ДРУГОЇ СКЛАДОВОЇ ЕКОПОЛІТИКИ
8.5. БАГАТОСТРАЖДАЛЬНЕ МІНПРИРОДИ
8.1. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ МЕРЕЖЕВИЙ ПРОЦЕС
8.2. ДЕГРАДАЦІЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
8.3. БЕЗЛАД ІНСТИТУЦІЙНОГО “ВПОРЯДКУВАННЯ”
8.4. ВІДСУТНІСТЬ НАВИЧОК, ПІДРОЗДІЛІВ ТА ПОСАДОВЦІВ ДЛЯ ПРОЕКТНОГО УПРАВЛІННЯ
8.6. МІСЦЕВЕ САМОПРАВСТВО ПО-ЗА ДЕРЖАВНОЮ ПОЛІТИКОЮ
8.7. ПОРІВНЯННЯ З ДОСВІДОМ ІНСТИТУЦІЙНО-СТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ІНШИХ КРАЇН
7.10 ПАТОЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ ПОЛІТЕЛІТИ ГАРАНТУЄ ПАТОЛОГІЇ РОЗВИТКУ
7.9. “ЕНЕРГОАТОМНЕ” РОЗУМІННЯ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ
7.8. НЕХТУВАННЯ СУСПІЛЬНИМИ ЕКОІНТЕРЕСАМИ ПРИ ПРИВАТИЗАЦІЇ "КРИВОРІЖСТАЛІ"
7.7 ПАРАДИГМА “ПЕРЕХІДНОГО СУСПІЛЬСТВА”
7.6. ПРО ПОКРАЩАННЯ ЯКОСТІ НОРМОТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ
7.5. УКРАЇНСЬКЕ ЗАКОНОДАВСТВО ОЧИМА ЄВРОПЕЙЦІВ
7.4. ЯКІСТЬ “ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ”
7.3 ХИТРІ ПОСТАНОВИ ПРО ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ
5. СИСТЕМА З ЧОТИРЬОХ ТИПІВ ІНСТРУМЕНТІВ ПОЛІТИКИ
6. ПЕРША (ІНФОРМАЦІЙНА) КОМПОНЕНТА ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
6.1. ІНФОРМАЦІЯ – ОСНОВА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
6.2 НЕДОТРИМАННЯ ОРГУСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ ТА ІНШИХ НОРМАТИВНИХ АКТІВ
6.3. СВІТОГЛЯДНА РІЗНИЦЯ У СТАВЛЕННІ ДО ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯН
7. ДРУГА (ВАРТІСНО-НОРМАТИВНА) КОМПОНЕНТА ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
7.1. НОРМОТВОРЧА ДІАРЕЯ (укр. – ПРОНОС)
7.2. ПОСТАНОВА КАБМІНУ ОБМЕЖУЄ ЗАКОН “ПРО ЕКОЛОГІЧНУ ЕКСПЕРТИЗУ”
Системний аналіз державної екологічної політики
1. ЗВ’ЯЗОК ЕКОЛОГІЧНИХ ПРАВ ГРОМАДЯН З ЕКОПОЛІТИКОЮ ДЕРЖАВИ
2. ПРИЧИНИ ПЛУТАНИНИ ДОВКОЛА СЛОВА “ПОЛІТИКА”
3. СОЦІОКУЛЬТУРНА МОДЕЛЬ
4. ПОЯСНЮВАЛЬНА СИЛА МОДЕЛІ
"Зелений світ" - шанс для нашого спільного майбутнього
БЕЛАРУСКІ "ДЗЕНЬ ВОЛІ" НА ХРАШЧАТЫКУ
НЕХТУВАННЯ СЕРГІЯ ГОЛОВАТОГО ОСОБИСТИМ ПРИЙОМОМ ГРОМАДЯН ДОПОМОГАТИМЕ ПІДЛЕГЛИМ ЗНОВУ ЙОГО ОБДУРИТИ
НАЙПОШИРЕНІШИЙ ЗЛОЧИН УКРАЇНСЬКОЇ БЮРОКРАТІЇ ПРОЦВИТАЄ У МІНЮСТІ
За 10 лет в Украине можно уменьшить потребление газа на 80%
РЕЦЕПТУРА ВІДПИСОК: ВИ НАМ ПРО ІВАНА, А МИ ВАМ - ПРО БОЛВАНА!
ПРЕЗИДЕНТСЬКОМУ СЕКРЕТАРІАТОВІ НАЧХАТИ НА ЗВЕРНЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО РУХУ ДО ПРЕЗИДЕНТА В.ЮЩЕНКА
ЯК У СЕКРЕТАРІАТІ ПРЕЗИДЕНТА "ПРАЦЮВАЛИ" З ЛИСТОМ ЕКОЛОГІЧНОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ
СУСПІЛЬСТВО ПОТРЕБУЄ ЕФЕКТИВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
УКРАЇНА МАЄ ЙТИ ДО КРАЩОЇ ДОЛІ!
Лист зелених котів деяким учасникам
По-за цим конкурсом: ЗОВСІМ ІНШИЙ КОНКУРС